18 oktober, 2007

Jag kan inte sova...

Är ensam hemma och kan inte sova. Vad gör man då? Ju det blir ju till att kolla på nätet. Tänkte visa lite mer bilder från mitt hem när jag ändå är inne på nätet. Som Ni ser är det mesta vitt utom lilla Zladden som ligger och sover så gott på fotpallen. Kudden i min mysfåtölj har jag köpt från Marie på Min lilla veranda. Hon och hennes vän Johanna gör så fina saker. I den lilla Ikea stolen ser Ni mitt försök att göra tryck på kuddar. Köper gamla örngott från loppisar och Erikshjälpen. Är rätt nöjd själv med en del men jag har också fått kassera några. Ja det finns inget slut på alla kreativa idéer man får genom alla de vackra bloggsidor som gillar samma stil som jag gör, och vi är många. Roligt att se hur denna vita stil kan skapa så många personliga hem trots att många möbler, prylar och ting är desamma. Nu tänker jag titta in till några av mina favoriter innan för att få vackra bilder med mig på näthinnan innan John Blund kommer. Sov sött med många goda drömmar Kramisar Jeanette

Inga kommentarer: