05 oktober, 2007

Britssommar......

Ovan lite nya bilder från mitt hem. Dessa visar delar av köket. Från vänster först en titt in i köket från hallen, sen ser Ni mitt köksfönster och därefter mitt köksbord. Kudden har jag blivit inspirerad att göra själv efter att ha sett många fina kuddar med tryck som Ni blogg vänner skapat. Måste berätta om min härliga dag vid havet. Tog hund och lunchkorg med till Lomma beach och bara njöt av dagens soliga väder. Maten smakade extra gott när man känner havsbrisen och solen som värmer ansiktet. Bara att njuta så länge det varar. Blev därefter sugen att titta på en tomt som ligger i närheten av havet. Fin tomt men man får bara bygga ett med 75 kvm boyta. Eftersom det ligger en del fina nybyggda hus i området, knackade jag på hus en granne som ritat och byggt ett helt underbart hus i vinkel. Fick komma in på husesyn. Tänk så stort det kan kännas när man planerat huset rätt. De bodde med 2 barn på denna yta. Ja mina idéer satte igång direkt...... Drömma kan man väl alltid. Ser redan huset färdigt och klart, typiskt mig. Vi får väl se om drömmen slår in...... Ha det gott i helgen Vi ses/Kramisar Jeanette

1 kommentar:

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Tack! för att jag hittade hit.
Du har verkligen känsla för det här med inredning.
Jag kan inte se mig mätt på ditt fina arrangemang med mossa m.m
Så fint du har gjort i ditt fönster med skona.
Kram Marlene.