04 oktober, 2007

Vi tittar vidare ute

Lite bilder från min trädgård. Passa på och njut innan höstens färger tar över.
Dagen idag kommer att ägnas åt i första hand hunden. Därefter blir det lite pyssel. Precis som många av mina bloggvänner så förbereder jag mig inför julen. Skall göra lite strutar och en del "stockar", ja det är en av mina specialare. Skall göra dessa som julklapp till en del vänner som tycker att dom är så fina. Bilder kommer........
Själv skall jag inte vara hemma under julen. Åker till Thailand den 12/12 så jag hinner i varje fall pynta till 1&2:a advent. Tur! Älskar att dekorera husen inför julen. Nya idéer varje jul.
Vi ses Kramisar Jeanette

1 kommentar:

marie sa...

Men herreguud så fint du har det, det var väl bland det finaste jag sett!! Ska försöka hjäpa dig lite sen efter helgen, jag har så mycket nu! Ja, himmel så fint, vilka grejer och ditt vardagsrum och trädgård. Ska bli jättekul att få se mer! Kram