22 oktober, 2014



Vissa dagar blir man sådär nostalgisk
Idag så har jag tittat på gamla bilder och saker som på minner om nära och kära och tider som varit


Det är gott att grotta ner sig i minnen nån gång då och då


Tänk så mycket ting jag haft och som nu ägs av någon som älskar och vårdar dom

Minnen behöver ju inte alltid vara händelser, utan för mig minns jag saker och ting som prytt mina hem



När jag läser alla fina inrednings magasin är det väldigt ofta jag känner igen saker som ja oxå haft
Har nog alltid varit lite före när det gäller inrednings detaljer. Jag förändrar ju ofta och då passar jag på att rensa. Älskade mina loppisar som jag hade i mitt hem, saknar dom verkligen



Började ju alltid vid denna tiden att pyssla så allt skulle vara klart i mitten/slutet av november

Gör likadant än men nu blir det inte lika mycket pyssel har ju inte plats till så mycket......




Så snart sätter jag fart i pysselverkstan och gör kransar
Denna gjorde jag i fjol till Cissi
Tar gärna upp beställningar

Nu kallar verkligheten
Zimzon vill gå ut
Detta inlägg var väl lite huller om buller 
Men ibland blir det så här........