26 september, 2014

Fredag i september


Sitter här och väntar på att mannen skall komma hem
Han slutar alltid tidigt på fredagar

Idag ska han köra mig till Bokmässan
Där skall jag först och främst hälsa på min vän Minna som står där och presenterar sina 3 böcker och berättar om blomsterarrangemang osv......
Skall sen sätta mig och bara titta på alla människor som strosar förbi





Nu när inte har så stor lägenhet kan jag ju inte ändra så mycket och inte i heller ta så många nya bilder
Då är det bra att jag har många bilder att välja bland
En del av Er har nog sett dessa bilder tidigare, men jag hoppas att nya följare kan få inspiration från dessa gamla bilder

Här ser Ni min fina kristall lampa som ja köpt i en lampbutik i Lidköping för en del år sen
När jag köpte den hängde jag upp den i mitt vardagsrum i Åkarp
Nu hänger den i vårt sovrum
Jag är fortfarande väldigt glad för den




Dessa vackra vingar fick jag av mitt x i julklapp för en del år sen
Först hängde jag dom i farstun i stugan
Sen fick dom flytta in i huset i Åkarp
Nu hänger dom hemma hos Myrans dotter Marie på hennes trappvägg upp till andra våningen i hennes hem. Hon köpte dom av mig för dom blev alldeles för stora här hemma hos mig



Dom är verkligen fina och det känns lite i hjärtat att dom inte finns hos mig längre
Men jag kan ju alltid besöka dom, hihihi


Så ja nu e det dax att göra sig i ordning för nu kom mannen.
Önskar Er alla en underbar helg
Må väl och var rädda om varandra