19 september, 2014

Länge sen........


Oj oj oj det var minsann inte igår jag var här på bloggen och gjorde ett inlägg
Har hänt mycket sen sist

Vi har äntligen hittat en lägenhet på 1 våningen med en liten täppa till
Flyttade in för drygt 1 månad sen och det mesta av det stora inomhus är fixat.
Väntar bara på nya köket
Vi har bytt luckor, bänkskivor och lite annat smått o gott där.
Bilder kommer

Vi trivs så himla bra
Det underlättar hela min tillvaro att endast ha 7 trappsteg att ta mig upp för
Min artros har bara eskalerat så jag känner mig som en pigg 90 åring
Trodde väl aldrig att det skulle bli så här 
Man vet aldrig vad som väntar........

Som alltid njuter jag av att hålla på att fixa och dona
Dock något begränsade möjligheter i 2 rum och kök på 54 kvm
Lite litet om man jämför med hur mycket plats jag haft att fixa till tidigare
Men Ni må tro att jag trivs sååååååå gööööttttttttt
Det är ju som bekant inte storleken som räknas, eller hur??????

En stor varm kram till Alla Er som troget fortsatt att träget väntat på detta inlägg
Kan inte lova att inläggen kommer så ofta men jag skall försöka