12 augusti, 2009

Ditt hjärta är mitt, mitt hjärta är ditt

Ett litet bildkollage från Malins & Phillips bröllop 2009-07-25
Tema: Country & Western

Brudparet anländer till vigseln med häst & vagn

De gifter sig borgligt i en vacker gammal borg i Phillipps hem kanton
Efter vigseln samlas vi på borggården. Pappas lyckliga lilla flicka......

Herr & Fru Lindell themselves

Vad drömmer Malin om????

Hela brudföljet gick ner till Phillipps föräldrahem där festen hölls i en lada.

En promenad på 45 minuter i vackert landskap

Här håller Mr Pigge sitt tal till brudparet

Brudparets bord

Nu har tösen bytt efternamn och är trygg i Phillipps kärleksfamn.

THE END

5 kommentarer:

nettan sa...

NÄSTAN SOM EN SAGA.. SÅ VACKERT... KRAM n

hemma hos lilla mej sa...

Wow Jeanette .Det är ju som en saga så vackert.Vad underbart det är med bröllop.Vad mysigt.Ha det gott vännen kramizar ~~~~~~RITA~~~~.

Änglarnas hus sa...

OOh så vackert..! svårt att tänka mig vackrare land för 45 minuterspromenaden..

Kramar Sanne

johanna sa...

Hej
ååå så fint!!!! Underbara bilder! Ser riktigt mysigt ut...
Stoooor kraaaaam

Lilla huset på prärien sa...

Hej Jeanette!!

TACK för din väldigt tänkvärda kommentar om köpberoende. Jag hade en gång en tjej anställd hos mig som var det och hon hade handlat upp 2 miljoner på ett år... alla sin mammas pengar. Det fick hon sedan terapi för och jagvar involverad i processen. Jag är själv så VÄLDIGT glad för att shoppa och känner lyckorus så snart jag har handlat någonting. Men jag försöker verkligen att arbeta bort det beteendet, det är ju helt sjukligt. Idag var jag på väg till en loppis faktiskt men vände på vägen och gjorde andra ärenden istället *dunkar mig själv på ryggen*.

Skönt att du har fått bra terapi! Terapi skulle vi nog alla behöva faktiskt... för det ena eller det andra :)

Kram Jenny