21 april, 2008

Nya interiör bilder från landet

Idag går vi in i huset och tittar lite. Jag har stylat om lite sen team Johanna, Marie & Mari var där. Tänk vilka förändringar man kan göra bara genom att ta bort, flytta runt och sätta till lite nya detaljer. Det får bli detaljer för det är det enda som får plats. Jag har precis kommit in från mitt trä däck härhemma. Tänkte att jag skulle styla om även här men lider av idé torka just ikväll. Får inte till det! Hämtat fram massor av gamla prylar från garaget men jag får bara inte till det. Skulle vilja ha hjälp så jag får väl fråga Cissi eller kanske Minna om de kan se det jag inte ser. Ibland behöver man bara få hjälp med en liten detalj, så ger sig det övriga sig själv. Detta får bli allt för idag Ha det gott i det fina väder som bjuds! Kramisar Jeanette

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ser ju jättefint ut !!!

: )

Kram, Jenny

<3

lottens vita och gröna sa...

jisses är det här på ditt landställe! du har det unerbaraste hus jag sett, tycker du får till det som få! kram lotten

Anonym sa...

Sååå vackert Du har det....
Kram christina

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilken fin stämning dina bilder utstrålar! Vackert och rofyllt...
Inte är det alltid så lätt att få till det, ibland kör man fast och behöver en knuff i rätt riktning för att komma vidare. Men oftast brukar det ju lossna till slut och sen flödar inspirationen och idéerna igen!
Ha en fin vårvecka!

tindra lite mera sa...

Hej!
Hittade dig inne hos Dorthe, en doft av Danmark! Vad ljust och fint och så många små underbara detaljer grupperade så fint!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Katarina

Jeanette sa...

hello jeanette,
your pictures are so beautiful, i like the picture of the book with the rose, it`s my picture too by my comments, have you read my message? i like to change magazines? i need to know which dutch magazines you like? see my comment by 16 april
have a nice day!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag tror att du får till det,du är så duktig att styla och jag tycker att det jag ser är supper snyggt.
Kram Irene

Tingeltangel sa...

Hittade till din blogg för första gången idag (inatt). Ville bara säga att det var roligt att få se så många vackra bilder och at du ser ut att ha det underbart fint.

Karna sa...

Åhhhh så utrolig fint dere har det, er jo rene paradiset! Heldig som har et slikt sted å reise til!

kustnära sa...

Wow, va fint du har.
Jag får aldrig nog med att titta in till dej. Du kan verkligen inspirera in i minsta detalj.
Tack för att du vill dela med dej av ditt hem.

Du kan få en trött, livlös bloggare att se allt med andra ögon och man kvicknar till och energin kommer som ett brev på posten.

Há en underbar dag, kram
Anneli