11 november, 2007

Fars dag besök.

Ja det var ju Fars dag så jag bjöd pappa på middag och en liten wisky därefter. När vi ätit dök en av svärsönerna upp med paket till Pigge. Så gulligt av dig Mac. 1000 tack, Pigge uppskattade verkligen din omtanke. Vilken tur att Mac kom förbi, nu har han lärt mig mer om bloggen och dess layout. Nu kan jag föra över bilder direkt från min mobil, kanon. Just nu arbetar jag på Pigges bärbara jobb dator, allt för att kunna meddela mig med bloggvärlden. Vår stationära hemdator är på reparation. Hoppas att Ni alla firat era män och pappor idag. Ha en riktigt skön söndagskväll. Vi ses och hörs Kramisar Jeanette

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Låter mysigt!!!
VI firar inte mors och farsdag så mycket...smabon fick 2 teckningar i morse och 1 kg av hans favoritgodis....
Har haft fullt upp i em med disco för sonen och hans kompis! 17 barn som skulle underhållas....men det gick enligt planerna! Nu sover barnen gott, sambon tränar och jag sitter här! Lugnt och TYST! Må gott, kram!

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad mycket fint du hunnit med sedan sist :). Jag har oxå firat Fras dag...mycket mys blev det :)!
Kram