11 oktober, 2007

Nu är det jul igen.....

Nej inte riktigt än men mycket snart. Var på IKEA igår och kunde inte låta bli att köpa nya ljusslingor. Älskar ljusslingor! De flesta sitter upp hela året som dekoration. Tycker att det ger så mysig stämning och fint ljus till både blommor, tavlor, speglar, dekorationer..... Tokig eller bara ja vadå?

Medan jag ändå höll på gjorde jag en del kransar, en ser Ni ovan. Den hamnade på en gammal kökslucka med spröjs och fönster. Luckan i sin tur kom in från kylan för den har suttit på väggen på terrassen tidigare. Nu pryder installationen köksväggen. Ja så här håller jag på hela tiden. Tyvärr kunde inte Camilla & Kitte hjälpa mig igårkväll. Det var för komplicerat och min dator är inte den snabbaste och nyaste precis. Ni får hålla till godo utan rubrikbild och en layout som inte är den snyggaste. Idag skall jag med Zladden till veterinären. Han har klåda och kliar sig så det blir sår på hans lilla kropp. Förkylningen börjar lossna och min mamma hade medikamenter som jag fick igår kväll så nu känner jag bättre. Ser fram emot att åka till Prag på lördag´och träffa Tess. En underbar stad har jag förstått av bilder och info från vänner som varit där. Vi hörs/Kramisar Jeanette

Inga kommentarer: