10 oktober, 2007

Fynd och vidare köksvisning

Här är mina fynd från Erikshjälpen. Spegeln pryder sin plats i vardagsrummet. Skrivbordet skall först målas vitt innan datorn hamnar häruppå. Hoppas att jag kan måla det så det ser shabby chic ut. Jag har alltid haft hjälp med att måla möbler tidigare så det blir en utmaning.

Ja här ser ni nu mitt kök från andra hållet. Min järnsäng har som ni ser hamnat i köket. Jag flyttar runt möbler och mina saker hela tiden. Men nu får det se ut så här ett tag. Tyckte att sängen blev så bra i köket att jag inte längre är intresserad av att sälja den. Ikväll får jag äntligen hjälp med min blogg sida. Min syrra Camilla och hennes kille kommer över. Hoppas att jag får en bättre layout och att jag kan lära mig hur jag skall kommentera andra bloggar så att de förhoppningsvis hittar min blogg. Roligare om man har utbytte. Slut för idag. Kramisar Jeanette

Inga kommentarer: