04 december, 2011

Nu e jag på plats.....

Nu har jag landat i mitt nya liv.......

Bor i Mölndal tillsammans med min nya kärlek.

Jag har skilt mig efter ett mycket långt äktenskap med Pigge.

Allting har gått fort men steget var inte svårt att ta.

Mitt hjärta känner sorg för att jag sårat Pigge men jag har genomgått en lång resa inombords som gjort att jag inte längre är samma kvinna som jag var då vi möttes.

Hoppas att han snart finner en ny kvinna som kan göra honom lycklig för det är han verkligen värd.


Bild från matplatsen i nya köket


Allting har gått så fort men jag känner mig så lycklig.

Till Er som stöttat och fortsatt finns där för mig vill jag skicka världens största tack från botten av mitt hjärta.

Samtidigt vill jag säga till Er som har svårt för acceptera mitt agerande, sorry men jag tycker att jag vid 54 års ålder har jag rätt att bestämma över mitt eget liv och mina beslut.
Man kan inte vara älskad av alla.


Detalj bild från v-rummet

Nu vet ni varför jag inte bloggat på ett tag.
Det kommer att gå lite kortaren tid mellan inläggen i framtiden.

Ber att få önska alla besökare en skön 2a advent.

Dax att åka en tur.


Inga kommentarer: