03 september, 2011

Längre & längre mellan inläggen


Hej på Er alla trogna läsare!

Som Ni märkt går det längre tid mellan varje inlägg här på min sida.
Jag brinner inte lika mycket för vare sig bloggen eller heminredning just nu.

Är glad för att jag mellan varven kan ta en brake från allt som har med inredning att göra.

Visst kollar jag fortfarande i magasin men ytterst sällan är jag inne i bloggvärlden.

Är glad för att jag kan koppla bort mina kreativa tankar lite och vila tankarna på annat.

Ni kan själv tänka Er, jag har bara varit på 1 loppis i sommar!
Förut hade detta faktum skrämt mig men nu vilar jag i den känslan istället.

Lite har jag lärt mig av mina många och långa terapi sejourer.


Nu är sommaren snart slut och vi kan krypa inomhus med en varm filt, en go bok och massor av tända ljus.

Måste erkänna att jag inte gillar läget lika mycket denna höst som tidigare.
Jag har varit en stor njutare av årskiftningar men med stigande ålder har jag fått en stor kärlek till sol och värme.


Precis hemkommen från ett magiskt varmt och mysigt Mallorca.
Ack vad jag längtar tillbaka!!!!!!

Tror nog att jag skulle kunna bo utomlands i varmare klimat ett par månader om året.


Veckan startade inte så bra. Fick ett pyttlitet rum med världens minsta toa.
Snacka om compact living!
Jag fick kissa, duscha och borsta tänderna sittande på toastolen!!!!!!!
PANIK!

Men tack vare det goa gänget av svenskar på hotellet blev veckan bara såååååå härlig och rolig trots mini rummet.

De 2 sista nätterna tillbringade jag på ett toppen hotell i Palma.
I detta rum var badrummet lika stort som helka rummet på förra hotellet!

Tack alla Ni goa vänner som gjorde min vecka så härlig!!!!!!