31 december, 2010

Önskar Er ett gott slut och ett härligt Nytt År.

( Bilden lånad från nätet)
Till Er Alla som följer min blogg vill jag tacka för i år.
Hoppas att Ni får en härlig nyårsafton med allt som hör denna afton till.
Själv skall jag och Pigge upprätthålla traditionen att fira in det nya året tillsammans med våra vänner
Inger & Johannes.
Det innebär god mat, Johannes e kock,
Mycket raketer, Johannes e pyrotekniker (tror han)
Och så skålar vi in det nya året med att skicka upp  Thailändska rislampor och önskar Alla våra nära samt  alla på vår jord ett
Gott Nytt År.
De stiger så vackert mot himlen och slår alla fyrverkeri pjäser, ever!
Första gången jag och Pigge upplevde dessa skönheter var vid Millenium skiftet som vi firade just i Thailand.
Då sa vi att detta vore något att ta med sig hem.
Men vi trodde att det skulle väcka brandmyndigheternas vrede, så det stannade vid en tanke. Därför gläder det oss att de nu blivit poppis även här hemma.

Än en gång till Er alla Gott slut
och ett riktigt Gott Nytt 2012!




8 kommentarer:

Isa sa...

Jag har 3 stycken i år!
Önskar Er också ett Gott Nytt 2011
Kramis
Milottan m familj

Gårdsromantik sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej du härliga och inspirerande bloggvän! Det har varit så härligt att få kika in här hos dig och ta del av din sprudlande inspiration. Tänk att jag minns din dotters bröllop mer än "det kungliga", det var så spännande att få vara med under förberedelserna och så vackra bilder på finalen=)

Nu önskar jag dig en fin nyårsafton och ett underbart 2011! Det ser jag fram emot.
Kram,
Regina

Änglarnas hus sa...

ALLTID SÅ INSPIRERANDE ATT TITTA IN HÄR..OCH DINA NYÅRSPLANER LÅTER HÄRLIGA!!

Ett Gott Nytt År vill jag nu önska dig!!

Och ett Varmt Tack för all inspiration du bjuder på..

Vi ses under 2011!!

Kramis Sanne!!

Anonym sa...

Myran
önkar ett mycketGott Nytt År till dig.Vi ses vännen min.

hemma hos lilla mej sa...

Huooas det blev en härlig nyårsafton vännen.Önskar dej ett gott 2011.Alltid lika härligt att kika in till dej.Du bjuder ALLTID på så mycket fint.Ha det gott söta du Kram Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Allt Gott Nytt 2011 önskar jag dig goa Jeanette! Härligt med ett nytt orört år framför oss, spännande!!

Kramen Paula, PS: Sänder här ett försenat Grattis till din Pigge :-) DS!

Helen sa...

Tittar in för att önska en God Fortsättning på det nya året. Alltid lika trevligt att vara på din blogg.
Kram/Helen