20 november, 2010

Traditionen hålls vid liv

Bild Minna Mercke Schmidt

Tack vare den stora och myckna hjälpen från Myran kunde jag även i år bjuda alla välkomna till vårt julhus.

Tack alla Ni som kom!
Jag blir så glad och tacksam över alla fina komplimanger.

När jag skriver dessa rader står Myran bakom mig och ger mig ljuvlig nack och huvudmasage. Kan behövas på mitt snurriga huvud.

För er som inte kunde stanna tills jag dragit vinsterna i mitt lotteri följer här vinstlistan:

1:a vinst nr 69 vann Milott och hon valde tavlan som vinst.

2:vinst var nr 23 och gick till Marie i Trelleborg. Hon valde blomstertoppen.

3:e vinst var nr 46 gick till Grevinnan som valde 2 strutar.

4:e vinst var nr 55 gick till Marie Trelleborgs dotterdotter som valde ett kors.

Tröst priser:

nr 39 Lena Jensen snart Andersson
nr 15 Susanne
Nr 68 
Nr 73 
Nr  88 

Grattis till Er alla och tack för att Ni ville sponsra mig genom att ta lotter!

Mejla er adress Ni som vunnit så kommer vinsten på posten.


Nu e jag trött men såååååååå lycklig över att så många kära, nära, oväntade, okända besöker just vårt hem nu inför julen, det är ju så många julmarknader som är igång nu så här en vecka före första advent.

Tack Minna för att Du tittade förbi redan på fredagen och förevigade årets upplaga av mitt juldekorerade hus.

Titta in på Minnas sida http://blomsterverkstad.blogspot.com/
så får ni ser några fler bilder från mitt julhem.


Ha det gott och sköt om Er alla!

Tack än en gång från en trött men mycket glad och nöjd Jeanette





7 kommentarer:

Outi sa...

Ditt hem ser underbart ut! Bilderna på Minnas blogg är fantastiskt vackra, och så hittade jag till dig tack vare dem.

Kram, Outi

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!
Så mysigt de låter med en julmarknad i sitt hus.
Du ser ju ut att ha ett fantastiskt hem, man blir riktigt inspirerad måste jag säga.

Ha en trevlig dag

Kraam

Penseldraget sa...

Hej
mitt första besök hos dig =) vilken inspirerande och vacker blogg du har,länkar till dig så jag inte tappar bort dig =) nu måste jag kika vidare bland dina inlägg
kram pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt att höra att ditt öppet hus blev så lyckat=) Jag såg bilderna inne hos Minna och jag förstod ju redan innan att ditt hem skulle vara underbart smyckat. Jag gillar även de lite mer originella dekorationerna. Önskar dig dagar då du kan koppla av nu och bara njuta av ditt vackra hem.

Ha det fint och må så gott!
Kram,
Regina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hallå vännen!
Så fint det ser ut! Och visst är det roligt med sådana här tillställningar, även om det kan bli lite jobbigt också.
har tittat på alla fina bilder, och det ser ljuvligt ut!
Kram
Marie

Anonym sa...

Hej vännen
Tack för en trevlig julmarknad i Ditt underbart vackra hus.
Hoppas Du fick en chans att varva ner,när allt var slut, och att Du också haft en superskön semester.
Kram// Eva

Anonym sa...

Thank you, I have recently been searching for information about this topic for ages and yours is the best I have discovered so far.