28 oktober, 2010

Ett ljus i mörkret


Det är väl vad vi alla kan behöva just nu.
Tända ljus, en kopp te, en god bok och någon att kramas med.

Här hos oss har det varit och är en liten down period som liksom inte riktigt vill släppa greppet.

Då är det skönt att ha en härig fåtölj att skunka ner i och plocka fram de positiva tankarna.
För vi har det ju sååååå bra som har ett hem att bo i, en livskamrat att hålla i hand, barn som är friska, en hund som älskar dig varje minut, vänner att umgås med........

Må gott trots mörkret Ni alla goa människor därute i cyberspace!

4 kommentarer:

Made in Persbo...Carina sa...

Tack snälla rara! En ny Hanna...bättre beröm kunde jag inte få! Hon är en stor förebild för mig :)

Kram, Carina

anna sa...

Ibland kvittar det hur bra vi har det, när dippen kommer är den svår att stoppa min vän. Hoppas att det snart vänder <3
kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag tror det är sunt att ha perioder då allt inte är på topp. Då får man tid till eftertanke om vad som är viktigt i livet och det är preciiiis de saker du nämner; tak över huvudet; någon att hålla i handen; att anhöriga är friska; social samvaro. Egentligen är det inte så mycket mer som behövs...jo kanske lite mat i maggen också=)

Jag önskar dig en fin fin början på veckan!
Kram,
Regina

Petra / Popetotrora sa...

Vilken fin bild. Känns så varm och inbjudande! Och härlig blogg i övrigt! Jag är glad att jag hittade hit. :-) Jag återkommer!