13 juli, 2010

De lyckliga tu

En bild säger mer än tusen ord!
Grattis Mr & Mrs Berggren!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till det fina brudparet!

De ser såå lyckliga ut. Jag antar att du är helt slut, det var jag efter min dotters bröllop på nyårsafton förra året.

Jag förstår precis känslan efteråt när man inser att man inte hunnit ta ett endaste foto som man själv vill ha det.

Du har gjort ett fantastiskt arbete. Bilderna inne hos Minna är underbara och jag bara njuter av allt det fina som du skapat.

Hoppas du kan njuta riktigt ordentligt och suga på karamellen läääänge

Stor kram
Lena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket fantastiskt vackert bröllop! Jag har sett bilderna hos Minna och nu alla de vackra bilderna hos dig....vilket otroligt jobb du har gjort. Kul att få lite assistans också, det måste varit otroligt nervpirrande innan allt var klart. Vädret var ju underbart, även om det kanske var lite väl varmt.

Nu önskar jag dig många sköna, lata dagar då du bara kan njuta av att allt blev så fantastiskt vackert.

Kram på dig!
Regina

jeannette sa...

Hej Jeanette
Vilken fin bild har du inga fler är så kul att titta på foto. kramar

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till det lyckliga brudparet.Vad fint du har gjort.Helt underbart vackert.Hoppas att du får en dag som du aldrig glömmer.Vilket bröllop bara så fint.ha det gott gulliga du.Kramar Rita ♥

Unknown sa...

Hej Lena,

1000 tack för fin och värmande kommentar.

Klart att jag njuter av dotterns bröllop, det var så himla fint och jag har fått så mycket beröm för blomster dekorationerna och buketterna om jag gjorde.

Jag har alltid älskat bröllop.
Är en sann romantiker och detta lyser igenom i mitt hem på många olika vis.

Har försökt att få in lite råare stil mellan varven men då känner jag mig bara vilsen så jag får fortsätta att vara en gammalmodig romantiker.

Det är så härligt att få kommentarer. Man är ju själv ingen hejare på att kommentera så man får glad åt de få man får.

Hoppas DU får en fortsatt skön och härlig sommar
Kramisar Jeanette