05 februari, 2010

Tillbakablickar....

I väntan på att jag skall skapa nya stileben bjuder jag istället på vårliga tillbaka blickar
Inget gör väl själen så glad som en liten blomma då och då
Ett härligt inrednings magasin är även det en lisa för själen
Åhhhhh du ljuva konvalj

Längtar...........
Visst är min längtan stor till våren..... lite tjatig
men jag försöker samtidigt att få en daglig dos av glädje i vardagen....
Inte alltid så lätt men med hjälp av inspiration från alla vackra bloggsidor, vänner och familj så härdar jag ut.

Nya medicinen skall väl även den hjälpa till.
Lite inkörningstid måste man ju ha tålamod med.

Sen dagdrömmer jag ju en hel del.....
Sitter och fantiserar om det där lilla korsvirkeshuset, på landet inte allt för långt från stan.........
Kanske en dag, så.......
Jag blev glad för att så många av Er gillade min sidas nya look.
Malin är verkligen duktig. Tack igen!


Min efterlysning bar frukt...
Tack Eva för att du hörde av dig, det blev jag glad för.
Och vi bor ju på besöks avstånd! Tack för det.

En varm och go kram till er Alla
jag hoppas att helgen blir snäll mot er.

Kramisar Jeanette

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åååå Jeanette vilka ljuvliga, underbara bilder. Det är väl inte konstigt att man längtar till våren...Liljekonvaljer är en av mina favoritblommor. Jag plockade egna till min brudbukett. Tillsammans med vit freesia, champagnefärgade rosor och vitmelerad murgröna blev buketten såå vacker.
Hoppas att du snart ska må bra av nya medicinen.
Bamsekram och önskan om en superskön helg,
Regina

idémakeriet sa...

Drömmer måste man ha Jeanette, inget fel med det.
Jag var redan sugen efter vår men nu blev jag det ännu mer efter dina fina foto.
Hoppas naturen far nu lite fart.
Har du föresten sett artikeln i 101 ideer som Minna och jag gjorde förra året? Stolt som en tupp.
Varma kramar
Gerda

Anonym sa...

Hej hopp!

Nu har jag mejlat dig, vi får se om det fungerar denna gången :)

Må må bäst

Kram Lena

Lilla huset på prärien sa...

Hej Jeanette!

Tusen tack för din goa hälsning - jag håller helt med dig om att vi behöver all inspiration vi kan få vid denna tiden :) Härliga vårbilder du visar!! Själv har jag en Femina att se fram emot idag.

Stor kram Jenny

Helen sa...

Hej!
Vilka underbara bilder, det finns nog inget som man blir å glad av som färska blommor. Det bästa man kan ge mig nu för tiden är vackra blommor, köper ofta själv också nu när man inte kan ta i trädgården eller i naturen. Jag hoppas din nya medicin kommer att funka så du får må bra nu när våren snart är i ankommande. Ha en skön helg.
Kram/Helen