15 november, 2007

Min pysselhörna

Nu har jag fått tillbaka min dator. Jag begriper inte vad Baste (svärsonen) gjort med den men nu skall den förhoppningsvis fungera kanonbra igen. Den är uppdaterad så nu går allting i turbofart. Håller tummarna för att det skall fortsätta fungera..... Jag litar inte riktigt på datorer eller är det användaren det är fel på??!! Ovan har jag satt in en bild på min pysselhörna. Håller på att måla skrivbordet jag fyndade för en tid sedan, men det arbetet är tidskrävande för jag tycker det är sååå trist att måla. Har nu strukit det 4 gånger och fortfarande lyser det lite orangefärgat igenom. Jag har ju inte tagit mig tid att göra ett bra grundarbete, är lite slarvig ibland när jag tycker det tar för lång tid. Jag lovar visa färdigt resultat senare.... Här kommer en liten bildkavalkad över de strutar jag gjorde i förr går. Har levererat dom idag till Guldmakeriet och Fideli & Konungen. Mina strutar är kanske inte så juliga precis men vem har sagt att julen alltid är vit eller röd. Man kanske vill ha kvar stutarna även efter jul.... Här ett litet smakprov på mina kors. Dessa är roligast att göra. Slut med bilder för idag. Återkommer med fler imorgon. Efter helgen får Ni se vad jag och mina blogvänner gjort hos MinnaBlomsterverkstad. Som vanligt vill jag än en gång passa på att tacka alla för all uppmuntran och glada tillrop. Kramisar Jeanette

7 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hej Jeanette!
Har just funnit din sida och vilken fantastisk k�nsla f�r inredning du har. Hit kommer jag tillbaka ofta! =)

En fr�ga, dina fina strutar, hur g�r du f�r att forma dem, vad anv�nder du?

Hoppas du f�r en bra kv�ll och att du k�nner dig kryare nu.

Mitt hem är min borg sa...

Din pyssel hörna e jätte fin.. Stol klädseln e helt underbar.. Förstår att du kan var kreativ där.. Strutarna och korsen e jag jätte avis på..
Kram på dig!!

Lantliga drömmar sa...

Hej!
Så fint du har hemma!! Helt otroligt!
Mycket fint du pysslat också! :-)

Ha det gott!

Solsjö - Under en vind sa...

Oj så kreativ du varit, massor av fint!!! Snart ses vi! Kramis!

Goa sa...

Dina strutar är supervackra!
Gillar att de är lite annorlunda...kul!
Så ser jag något fint på ditt stolsöverdrag...undrar vad det står..:)
Kram och hoppas att du nu är kry och klar för söndagen!
KRam och ha en fridfull fredag.
Goa

Jennys Vita Villervalla sa...

Oj oj oj! Vad proffsiga strutar!
Vad du är kreativ kvinna!
Önskar dig en mysig helg!
Kram
Jenny

Nygammalt sa...

Men vad konstigt...jag är säker på att jag skickade en kommentar till dig igår, om det nu inte bara är så att du inte har hunnit godkänna den ännu.
Ha en bra dag!
/S.