07 november, 2007

Inför julen

Klarade att få in 3 bilder innan datorn hängde sig på nytt, det gick tyvärr inte att redigera bilderna så ni får titta på dom så här. Detta är lite av resultatet av min pyssel helg. Gjorde massor av blomsterdekorationer en del finns nu hos Carola på Fideli och Konungen. Skall göra mer under nästa vecka eftersom mina vänner vill ha adventskransar, mina stammar och mina kors. Kul! Är rena terapin för mig. Visst är julen speciell, det verkar som om jag är i gott sällskap om att tycka så. Trodde jag var lite crazy som alltid börjar först av alla i byn med att julpynta. Nya saker varje jul. Men alltid mycket vitt och glitter, är fullkomligen tokig i allt som glittrar och glimmar. Blir så glad att jag åtminstone fick in ett litet bidrag till bloggen. Kramisar Jeanette

Inga kommentarer: