28 oktober, 2007

Välkomna till landet

Hälsar er alla välkomna att titta in på mitt lantställe. Har varit där i helgen och höststädat. Ett tips till era alla som drömmer om den lilla stugan men ännu ej har gjort slag i saken. Glöm det om ni som jag måste ha ordning och reda, för då blir det inte någon avkoppling utan för det mesta bara städa, fixa och dona. Men nu går vi alla fall in i stugan... Vi börjar huse synen med en titt på en del av farstukvisten. Sen fortsätter vi in i mitt pytte lilla kök

Här ser ni luckorna i mitt kök. En tjej har skrivit en skånsk text på skåpen: "Go mad, moed mad och mad i rättan tid." Och nu hängde sig datorn igen för bildinförande. Synd för jag har så många bilder att visa från landet. Fick en ny mobil av Pigge i fredags. Den tar superbra bilder och man kan skicka dom direkt till bloggen. Jag återkommer Kramisar Jeanette

Inga kommentarer: