22 oktober, 2007

Jag gör ett nytt försök...

Ja nu är det dags att göra dagens försök att infoga bilder. Igår och imorse strejkade min dator
Yippie, det funka. Här ser Ni mina älsklings hänge som jag beställt från en bloggsite i Australien. När jag var i Prag så tyckte en kille att det var scarry, (skrämmande) att jag kunde bära bilder på okända barn runt halsen, tänk vad deras ande kunde göra med mig. Sa att det ena spöket tar inte det andra vilket han inte förstod riktigt!
Här ser Ni mina senaste fynd från Erikshjälpen. Jag samlar på bl a gammalt pressglas och den lilla skålen med lock hittade jag för 15 kr. Vykortet även det gammalt kostade 1 kr.
Brickan kostade ja hela 25 kr. Tyckte av det skulle passa bra att placera en del av pressglas samlingen på den och så fick det bli. Nu står den på mitt matbord. Kakformar med värmeljus i blev ju pricken över i:et. Eller vad tycker Ni?
Imorgon skall jag pynta lite ute. Det var ett tag sen jag rensade bland krukorna, nu känner jag för mossa och kanske nåt rött äpple. Lite tidigt kanske men jag luktar redan in julen.
Kramisar/Jeanette

Inga kommentarer: