28 september, 2007

Äntligen!

Nu har jag skapat en egen blogg. Håller på att lära mig hur jag skall kunna lägga in bilder etc. Med tanke att datorer och teknik ger mig panikkänslor så är jag väldigt stolt över denna blogg. Här kommer jag att skriva om min lilla vardag och speciellt då om mina besök på loppisar och andra fyndställen. Hoppas bli en lika duktig bloggare som mina favoriter. Bland dom jag gillar mest kan nämnas "Min lilla veranda", Spets och Snor, Vita ranunklar.... Listan kan göras hur lång som helst. Vi verkar vara många som gillar Shabby Chic stilen. Härligt att bli inspirerad av Er alla bloggare därute i cyberspace. Idag kom hösten till Skåne. Med andra ord regn och blåst!!!!! När det regnar eller snöar härnere kommer det inte uppifrån utan rakt framifrån. HU!! Men jag begav mig ändå till stan och inhandlade en ny klänning. För en gång skull inte svart utan brun och vit. Upptäckte att brunt passar mig bättre än favoriten svart. Till klänningen kommer mina nya stövletter i brunt bli perfekta. Höst och vinter är mina favorit årstider då det gäller klädinköp. Jag kan dölja alla de skavanker som blottas i alla tunna och ärmlösa sommarskapelser. Hej för idag vi hörs och ses imorgon Kramisar/Jeanette

Inga kommentarer: